
Szponzori ajánlat
az országos néptáncmozgalom egyik legkiemelkedőbb képviselőjének jubileumi rendezvényére
Visszaadjuk támogatása árát!
Vagy még többet!
Legyen a szponzorunk és jelenjen meg a céglogója legalább 10 felületen csak 40.000 forintért. Olcsóbban, mint bármely hirdetési újságban! A nagyobb hatásfok érdekében válassza a PRÉMIUM szponzorációt 20 reklámelemmel. A reklámmegjelenések mellett használja ki a partnerek által nyújtott kedvezményeket! Jelentkezési határidő: 2011. november 30. szerdaAz ajándékok, ajánlatok röviden | A kedvezmény/ajándék értéke |
Belépőjegyek a „A kor falára” és a „Régen és Ma” gálaműsorokra | 14.000.- |
40%-os kedvezményt öt étterem bármelyikében 20 ezer forint érték alatti étkezése árából a www.egyunkigyunk.hu felajánlásából | 8.000.- |
40%-os kedvezmény a marketing tanácsadás árából a doramarketing felajánlása révén | 18.000.- |
Ajándék és kedvezmény a www.mikellanoknek.hu jóvoltából Ajándék: 1 db mobildísz 20% kedvezmény minden termékre | |
40%-os kedvezmény a Téli szépségcsomag a SZÉPSÉG- PORTÁL által | |
Az ajándék és a kedvezmények összes értéke: | Több mint 40.000.- |
És a ráadás | |
Az Adaptive Media Sales House független értékesítő szervezet A kedvezmény mértéke: nettó 200.000 Ft feletti online hirdetés esetén: 40 % nettó 500.000 Ft feletti online hirdetés esetén: 50 % | 250.000.- |
NETTÓ | (BRUTTÓ)*1 | ||
KIEMELT | Főszponzor | Egyeztetés szerint | |
PRÉMIUM | Programszponzor „A kor falára” | 280.000.- | 350.000.- |
Székháttámla „A kor falára” | 200.000.- | 250.000.- | |
Programszponzor „Régen és Ma” | 200.000.- | 250.000.- | |
Programszponzor vasárnap | 160.000.- | 200.000.- | |
Székháttámla „Régen és Ma” | 160.000.- | 200.000.- | |
Fotókiállítás | 120.000.- | 150.000.- | |
ALAP | Alap | 40.000.- | 50.000.- |
![]() |
Étkezzen az éttermeink egyikében!ARANYSAS Étterem ARIZONA Steak House ANDRÁSSY Thermál Hotel RIVER Étterem és Bowling Club VIKTORIÓ Pizzéria és Étterem A kedvezmény mértéke: Egyszeri étkezés alkalmából 40 % kedvezmény 20.000 Forintig az első 15 szponzorunknak! |
![]() |
Téli szépségcsomagHasználja ki a téli fáradalmak elleni szérumunkat és újuljon meg a SZÉPSÉG- PORTÁL által: - frissítse fel frizuráját akár egy hajfestéssel - kényeztesse arcát egy vitaminos krémes masszázzsal - legyenek csodaszép körmei a száraz tél folyamán is. A 40 éves Jászság Népi Együttes jubileumi Vigadalmi Napok szponzorainak 40% kedvezményt biztosít a Szépség-Porta bármely szolgáltatása árából. A kedvezmény felhasználható: 2012. március 31-ig |
![]() |
Ajándék és kedvezmény a www.mikellanoknek.hu jóvoltából Ajándék minden szponzor számára: 1 db mobildísz További kedvezmény: 20% minden termékre |
![]() |
Az Adaptive Media Sales House független értékesítő szervezet, amely online, print és mobil médiafelületeket, kommunikációs megoldásokat kínál a hirdetők számára. 2007-es alapításunk óta a piac legnagyobb elérésű online portfólióját alakítottuk ki, havi 4,1 millió egyedi látogató elérésével. A magas látogatottságú, független portálokból és tartalmilag jól célzott, tematikus oldalakból álló termékeink kiválóan szegmentálhatóak a hirdetők kommunikációs igényei szerint. A kedvezmény mértéke: nettó 200.000 Ft feletti online hirdetés esetén: 40 % nettó 500.000 Ft feletti online hirdetés esetén: 50 % |
![]() |
A marketing tanácsadás lépései:1. A cég, a termék, a szolgáltatás alapos megismerése, az alapok feltárása Előre megbeszélt időpontban mélyinterjút készítek Önnel a cégről, a termékről, szolgáltatásról, az eddigi marketingtevékenységről. Egy kérdősor segítségével végigmegyünk a cég tevékenységének erősségein, ami a kommunikációban kiemelendő és hangsúlyos; a gyengeségeken, a veszélyeken és a lehetőségek tárházát is felnyitjuk. Az alapos felmérés 1,5-2 órát vesz igénybe. 2. Marketing és kommunikációs megoldás Az anyagok összegzése után 3 héten belül egy, a cég számára legoptimálisabb marketing megoldást dolgozok ki, hogy ne kelljen felesleges pénzt költenie olyan helyeken, ahonnan nem jönnek vásárlók, ügyfelek. 3. Marketing konzultáció Egy újabb egyeztetett időpontban átbeszéljük az általam kidolgozott marketingtervet, amelyben megvalósítható ötleteket, javaslatokat kap arra nézve, hogy a kommunikáció el is érjen a célcsoporthoz lehetőleg minél kevesebb anyagi ráfordítással. A marketing tanácsadás ára: 45.000.- forint A 40 éves Jászság Népi Együttes jubileumi Vigadalmi Napok szponzorainak 40% azaz 18.000 forint kedvezményt biztosítok. A kedvezmény felhasználható: 2012. március 31-ig |

Szeretne kitűnni a karácsonyi vásárlás előtti reklámdömpingből? Használja azt az eszközt, amit az Ön piacán még senki nem alkalmazott:

Pál Lajos, népzenekutató véleménye 2011.:
„Hihetetlen látni, hogy dolgozik a Jászság Népi Együttes. Igazi élmény volt.”
Nagyobb hatásfokot szeretne elérni a vevői fejében?
Szeretné, ha a hatalmas karácsonyi ajándékvásárlási lázban jobban rögzülne a vásárlóban az Ön céglogója, a cégneve, terméke, szolgáltatása, mint a konkurenciáé?
Akkor válasszon a PRÉMIUM szponzorációs kategóriák közül!
PRÉMIUM kategóriák „aki kapja, marja” alapon
I. Főszponzor - 1 lehetőség
II. Programszponzor - 4 lehetőség
III. Székháttámla szponzor - 2 lehetőség

„Példaértékű, amit a Jászság Népi Együttes csinál. A profiknak, és az egész szakmának ezt kívánom. Együtt van a lélek, tánctudás, zene, viselet, szerkesztés,
minden. Kiemelkedő a több generáció megmutatkozása egy műsoron belül.”
Németh Ildikó, Harangozó-díjas néptáncművész, pedagógus 2011.
Legyen az Ön cége a 40 éves Jászág Népi Együttes Vigadalmi Napok FŐSZPONZORA:
A főszponzor céglogója jelenik meg mindenhol. A látogatóban, a honlapon érdeklődők körében a legnagyobb publicitást kapva rögzítik a cég logóját, termékét, szolgáltatását.
A cége számára legoptimálisabb kreatív megjelenést
a személyes megbeszélés után tudok biztosítani.
Keressen! Dudás Dóra 30/209-7610 dudas.dora@csangofesztival.hu
Jelentkezési határidő: november 30. szerda
Ne késlekedjen és döntsön még ma, mert az első 15 szponzori partnerünk
40%-os kedvezményt kap öt étterem bármelyikében 20 ezer forint érték alatti étkezése árából a www.egyunkigyunk.hu felajánlásából.

7 OK, amiért minket válasszon:
1. Bevált reklámfelület: nincs látványosabb molinóhely a 2 méter magas bordásfalnál.
2. Az előadás előtti fél órában és a 20 perces szünetben nincs is hasznosabb időtöltés a szponzorlogók nézegetésére, a molinón lévő információk, a cég prospektusának olvasására.
3. A zamatos sör, az ízletes bor, a frissítő kávé miatti sorbanállási feszültséget oldja a büfé mellett felállított szponzorfalról leolvasható céginformációk, termékleírások.
4. MegaMarketingMédiaMunkálatok - a november 14-től induló országos kampányunk minden eddigit felül fog múlni. Ezrével fognak feljönni a kíváncsiskodó emberek a hamarosan megújuló honlapunkra, vagy a minden nap friss hírekkel szolgáló facebook oldalunkra.
5. Mert velünk nem lesz gond. A Csángó Fesztiválon már bizonyítottunk, mire vagyunk képesek.
6. 10+2 vagy 20+2 reklámelem, amivel hatékonyan szólíthatja meg a célcsoportját. Mindezeket olcsóbban megkapja, mint egy feltűnő hirdetést a médiában.
7. A karácsony előtt mindenkinek nyitottabb a szíve, a lelke a befogadásra.
Kapott tehát 7 jó érvet, hogy az idén 40 éves Jászság Népi Együttes támogatói között
lehessen és akár a büszke PRÉMIUM szponzorok közé tartozzon!
Már csak Önön múlik, él-e a Jászság Népi Együttes által kínált lehetőséggel!

Vélemények a „Boldog lelkek tánca” előadásról
Budapest, Hagyományok Háza 2010. február 06.
Nagy lelkesedéssel és kellő meghatottsággal néztük végig családommal a Hagyományok Házában előadott Boldog lelkek tánca című koncertjüket.
A hagyományőrzés igazán példamutató módja tárult szemünk elé. Szívből gratulálunk! - Horváth Miklós Villamosmérnök DiFiLTON-ARC Kft.
Igazi örömzenélés és örömtánc részesei lehettünk. Köszönöm az élményt, mely túlmutat a pillanaton és bizakodást ad, hogy van jövőnk.
Közös jövőnk, így együtt, ilyen színesen. - Bacskai Emőke OTP Bank PR munkatárs
Köszönöm ezt a szép estét. Úgy érzem, a műsor címe pontosan kifejezi, amit éreztem, míg néztem az előadást. Hálás vagyok Önöknek! - Rékasi T.
Csak egyet érteni tudok a túloldalon Kodály szavaival.
„A kultúrát nem lehet megörökölni, az elődök kultúrája egy-kettőre elpárolog,
Ha minden nemzedék újból és újból meg nem szerzi magának" (Kodály Zoltán)
Örülök, hogy van, ki továbbviszi a hagyományt, nagy élmény volt. KÖSZÖNÖM.